Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
12:00 Cемінар вчителів світової літератури у Василівській ЗСШ-інтернаті | |
Всесвітньому Дню поезії (21 березня) було присвячено семінар вчителів світової літератури, який підготувала та провела виконуюча обов’язки директора районного науково-методичного кабінету Грекова Ірина Вікторівна. Зранку 15 березня на порозі Василівської ЗСШ-інтерату зустрічали гостей Муза, Світова література та геній російської літератури Олександр Сергійович Пушкін. Саме так, з занурення в поезію, розпочався цей семінар. Теоретичне питання, яке запропонувала педагогам Ірина Вікторівна, теж було пов’язане з поезією - «Виразне читання як засіб аналізу художнього тексту». Заняття розпочалося із тренінгової вправи «Перетворення», у ході якої кожному учаснику була надана можливість виразити себе, ставши відомим чи маловідомим поетом. Відпрацьовуючи теоретичне питання, слухачі ще раз згадали складові виразного читання художнього твору, а саме: вдосконалення техніки мовлення та складання мовленнєвої партитури тексту. А далі гості із задоволенням здійснили подорож сторінками безсмертного роману О. С. Пушкіна «Євгеній Онегін», на яку запросила педагогів Саліженко Анжела Миколаївна - директор школи, вчитель світової літератури. Учасники семінару із захопленням поринули у світ народних звичаїв та російського побуту XIX ст., який так майстерно зобразив всесвітньовідомий поет. Справжнім святом став урок у 9 класі як для гостей, так і для учнів. Веселі хороводи, запашний чай з смачними блинами – все було на святі так, як і мається бути на «Масляну». Б.Шоу говорив: «Є 50 способів сказати «так», 500 – «ні» і тільки один спосіб написати ці слова», тому наступним етапом семінару стало практичне виконання вправ на опрацювання інтонації. Цікавою психологічною грою, розробленою польськими психологами, продовжила семінар Ірина Вікторівна Грекова. Прослухавши казку-загадку про принцесу і обравши найбільш близького та зрозумілого собі героя: чи то принцесу, а чи мудрого радника, стражника, лицаря або принца, вчителі визначили особливості своєї педагогічної діяльності та свої професійні якості. Становлення особистості педагога-професіонала, досягнення високого рівня професіоналізму передбачає процес активної роботи над визначеними вище якостями на різних етапах професійного розвитку. Найбільш актуальною в цьому процесі є мотивація до успіху. Саме тому семінар закінчився тренінговим заняттям за методикою Т. Елерса, на якому педагоги пройшли тестування та виявили рівень своєї мотивації до успіху. Фотозвіт на сторінці сайту "Остановись мгновенье..." | |
|
Всього коментарів: 3 | ||||
| ||||